Bland blommor och fjärilar

 
Den här helgen har varit helt fantastiskt skön. Jag och H har bara gjort precis det som vi känt för för stunden. Efter mitt träningspass igår tog vi en runda till Torups skog för att njuta av det underbara vädret. Vi köpte med oss lite sallad från ICA och bestämde oss för en runda som vi trodde var 5 km. Det visade sig att den var närmre en mil, men vad gör det? Supermysigt var det. 
 
I dag har vi kört halva skåne runt på Harley, premiärturen för mig, och det var helt underbart. Älskar känslan av att bara flyga fram och njuta av allt man ser och upplever. Att vårt första stopp var brunch på The Lodge (världens mysigaste hotell/café) gjorde inte dagen sämre direkt. Lite ledsen för min kamera bestämde sig för att dö så har tyvärr inga bilder från idag alls. Ni för nöja er med detaljbilder från gårdagens Torup-tur. 
 
Hur har er helg varit? Lika fin som min hoppas jag :)
 
/Kärlek

Kommentera här: